.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از ۳۰۰ خبرنگار استان در روز ۱۷ مرداد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ۳۰۰ نفر از خبرنگاران استان در روز ۱۷ مرداد تجلیل خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی استاندار، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز خبرنگار با اشاره به اینکه امسال از ۳۰۰ خبرنگارمازنی درروز خبرنگار تجلیل می شود گفت: با توجه به اهمیت وجایگاه رسانه ها در تعالی بخشی اهداف انقلاب، نیاز است در ۱۷ مرداد به نحو شایسته ای از این اقشار زحمت کش قدردانی شود.

وی تجلیل از خبرنگار را تجلیل از فرهنگ دانست و افزود: پاسداشت قلم به نوعی نکوداشت جایگاه اندیشه در جامعه است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز خبرنگار، رسانه ها را همکار و مشاور مدیران استان اعلام و تصریح کرد: امسال مراسم گرامیداشت روز خبرنگار باید به نحو مطلوبی در استان برگزار شود.

ابراهیمی توسعه همه جانبه استان را هدف مشترک مدیران ورسانه ها دانست و خاطرنشان کرد: برای سنجش میزان توسعه یافتگی یک استان باید به رسانه ها وبخش فرهنگی آن استان رجوع شود.

وی افزود: گامهای بسیار خوبی در مسیر اطلاع رسانی در استان برداشته شد که مهم ترین آن، تقویت شورای اطلاع رسانی دولت در استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از معرفی سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران، همزمان با روز خبرنگار خبر داد و گفت: یکی از وظایف اصلی این شورا تسهیل ارتباط بین مدیران ورسانه ها در استان است.

وی ارتباط مناسب وسازنده با رسانه ها را وظیفه همه مدیران اعلام کرد و افزود: دولت نهم ودهم پاسخگوترین دولت پس از انقلاب اسلامی بوده وهست.

ابراهیمی از رسانه ها خواست تا در یک فضای آرام، منطقی و صمیمانه، مشکلات و معضلات استان را پی گیری کرده و در جهت مرتفع نمودن آن بکوشند.

گفتنی ست در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید، سهم هر یک از دستگاه ها برای مشارکت در برگزاری هر چه با شکوه تر روز خبرنگار، از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار تعیین و بر نگاه ویژه مدیران به مراسم روز خبرنگار تاکید شد.

هم چنین دبیر خانه مطبوعات استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت رسانه های استان ارائه کرد و گفت: در استان مازندران ۱۱۰ رسانه مکتوب و مجازی فعالیت می کنند که هر یک به نوبه خود سهم بسزایی در توسعه استان دارند.

دهقان با اشاره به ۴ خبرنگار شهید استان و جایگاه والای خبرنگاران، افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شد امیدواریم امسال مراسمی متفاوت و بی نظیر، برای گرامیداشت روز خبرنگار در استان برگزار شود.

وی هم چنین از برگزاری مراسم روز خبرنگار سالجاری در محل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد.

شایان ذکر است برگزاری چنین جلسه ای پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان، به منظور هماهنگی برای گرامیداشت باشکوه این روز مهم، تاکنون سابقه نداشته و امسال به ابتکار معاون سیاسی امنیتی استاندار این امر محقق شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نادر 3 مرداد 1389
پيشنهاد مي كنم خبرنگاراني هم كه در استانهاي ديگر و يا در صدا و سيماي
مركز فعال هستند دعوت شود مثا آقاي فلاح خبرنگار مازندراني در لندن و برادرشان در شبكه خبر و چند خبرنگار ديگر كه اسمشان را نمي دانم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.